2012. június 16., szombat

Köhömm...Nos igen.. Hol is kezdjem? Talán köszönéssel..Ó igen! Az lesz a legjobb....Nosakkor...
Üdvözlégy vándor, ki eme blogon megpihen!
Ezt az oldalt azzal a céllal létesítem, hogy az én kis irományaim megosszam itt.
Nos igen...Kifejezetten művész lélek vagyok, amolyan rockernek csomagolva(igazán a lelkemre veszem mikor azt mondják, hogy punk vagy emos estleg goth...) Fénytől elzárt meleg helyen vagyok tartandó, egy jó fantasyval/mangával meg egy rakat earl greyyel elvan egész nap...
Mint már feljebb említettem a blogot az irományaim megosztására létesítettem, tehát VÁROK mindennemű kritikát legyen az jó,rossz,építőjellegű.
Remélem tetszeni fognak az írásaim és gyakorta visszatérsz majd ;D
(a vicces az, hogy utálok gépre írni így majd csak nagy lelkierő vétele után fogom füzetből felgépelni őket)
Puszil,ölel,és szeretetét küldi az emberfóbiás blogger(vagyis én) Lejla ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése